:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> تجمع مردم روستاهای شهرستان کوهرنگ در مقابل اداره راه و شهرسازی | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۱۱۹۱۳

تجمع مردم روستاهای شهرستان کوهرنگ در مقابل اداره راه و شهرسازی

جمع زیادی از مردم روستاهای شهرستان کوهرنگ در اعتراض به نداشتن جاده ارتباطی با چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ در جلوی اداره راه و شهرسازی شهرستان کوهرنگ تجمع کردند.
تجمع مردم روستاهای شهرستان کوهرنگ در مقابل اداره راه و شهرسازی
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر،بیشتر تجمع کننده گان از روستاهای شیخ علیخان، میانرودان، محمد آباد، فانی آباد، نیاکان و چند روستای دیگر بودند، آنها با پارک کردن خودروهای خود در مقابل درب ورودی اداره راه شهرستان، خیابان منتهی به این اداره را مسدود کردند.

چندتن از اهالی روستای شیخ علیخان در گفتگو با خبرنگار کوهرنگ خبر اظهار داشتند:  که چند روز است که یکی از اهالی این روستا فوت کرده است اما متاسفانه به علت بسته بودن و عدم بازگشایی کامل جاده، فقط عبور تنها یک ماشین آن هم به سختی امکانپذیر است.
  یکی از این اهالی گفت: ما این چند روز هر چه تلاش کردیم متاسفانه اداره راه پاسخی به ما نداد و نهایتا ما فرد فوت شده را در خارج از شهرستان کوهرنگ به خاک سپردیم.

یکی از اهالی روستای نیاکان هم گفت: با گذش چندروز از بارش برف و مکاتبات و تماس های تلفنی به این اداره، متاسفانه از اقدام مسولین این شهرستان خبری نشد و ما با سختی زیاد، خودمان را به اینجا رساندیم اما به ما می گویند ماشین های برف روب ما خراب هستند، یا باطری ندارند، برخی از آن ها هم اصلا به ما جواب درست نمی دهند.

این تجمع با سخنان خالدی، فرماندار شهرستان کوهرنگ و قول مساعد وی برای بازگشایی جاده های روستایی،  به اتمام رسید.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۵۰:۵۷

12 Jan 2020